Jag kommer nog i alla fall få muskler!

Nu är det dags att bli imponerade igen. Jag kan inte bara leka husmor jag kan leka snickare också. Håller på för fullt att sätta upp skohyllan. Äntligen. Men det var inte så lätt som jag hade trott (hoppats på). För att vara helt ärlig så är det ett rent helvete. Först fick jag skruva fast några beslag i dörren i hål som inte fanns eftersom de beslagen som man kan lägga över dörren inte passade. Och nu håller jag på att såga av rören ni ser nedan eftersom de är för långa för dörren. Det är inte så roligt som det ser ut. Jag har sågat av 5 av 20 och jag har redan tröttnat (gjorde jag efter 2). Och dessutom råkade jag såga av 3 st för mycket så de är för korta nu. Så är det någon som har lite rör till övers så hör av er! Har en svag känsla av att hela hyllan även kommer bli lite för stor för min lilla dörr. Om man vill ut eller in med något ur garderoben får man säkert plocka ner hela hyllan. En känsla jag har fått bara.

Som sagt var: En dag med mig är alltid ett äventyr! Dags att såga lite till. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se