Måste rensa min aura

När jag om hem idag så rusade jag in i lägenheten. Men det var inget tv program som lockade. Inte heller att det skulle komma någon rolig hit eller att jag skulle sova. Nej det var för att jag skulle rensa mina garderober! Har kommit in i ett sånt sug att ha rena och fina garderober och att rensa ut all gammal skit och göra fint och när man kommer in i ett sånt sug så gäller det att passa på så länge det håller i sig. Det ser ut som ett slagfält i resten av lägenheten men jag har ingen lust att städa den jag vill bara ha fina garderober. Det känns lite som om man får en renare aura när man har rent i sina undangömda vrår, man får bättre karma helt enkelt!

Beställde denna smarta sak igår som man ska hänga på garderobsdörren så att man kan ställa skor på. Hur smart som helst! Tänk vad härligt att öppna dörren och mötas av alla sina fina skor. Och sen får man ju mycket bättre koll på vad man har för skor. Som det är nu då alla ligger slängda i en hög på golvet så har jag ingen aning om vad jag har för skor. Längtar till den kommer, 7-10 leveransdagar var det. 7-10 långa dagar. Om ni också blir sugna på att fixa fint i era garderober så finns skohyllan på Ellos för 449:-


                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Lisa

ha ha jag tror jag dör!!!



Kollade på bilden nu jag måste lyckats sätta min upp & ned när jag hade kapat den!!!



Tessan och Tyra är Sjuka vill du komma till mig och kolla på Despret i morgon..



PUSS!!



2009-03-02 @ 22:42:32
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/
Postat av: svansen

Oj, oj, oj vad du är ambitiös=)

2009-03-03 @ 08:26:05
URL: http://svansens.se
Postat av: Marie

Hade också ett sådant ryck förra våren och beställde en sådan skohylla från Ellos. När mitt paket kom hem så var det 2 miljoner delar och ingen bruksanvisning, så jag skickade tillbaka den. Lyckas du sätta ihop den så meddela mig om det är ett bra köp för då kanske jag beställer den på nytt! Ha det!!

2009-03-03 @ 09:13:09
URL: http://marikrokodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se