Det här trodde ni inte om mig!

Godmorgon!

Nu kommer ni bli chokade men jag är en riktigt husmor idag. Jag har lagt tvätt i blöt (vinfläckar efter torsdagskvällen), jag har diskat och jag har fixat efterrätt. Idag har jag nämligen bjudit hem mina kära föräldrar på middag och då ska det vara fint här. Flyttade hemifrån för 9 år sen och jag tror aldrig att jag har bjudit mina föräldrar på middag någon gång, är ingen sån pysslig människa egentligen men nu ska det bli ändring på det! Gjorde efterrätt igår egentligen men jag vart inte riktigt nöjd då så jag gjorde om den idag. Inte konstigt att jag inte har middag så ofta med mina höga krav på mig själv, då skulle jag nog gå under. Vad det blir för meny får ni inte veta än med tanke på att min mamma är en trogen läsare och jag vill inte avslöja det för henne så ni får veta det efteråt! Kan i alla fall avslöja att det kommer bli trerätters! Ska det va så ska det va på riktigt!

Dags att dammsuga!

                                 

                                       En riktig husmor?!

Kommentarer
Postat av: Werran

Grattis till städandet och första middagen :) Jag borde själv ta tag i bland annat städningen, men det finns ju roligare saker att göra ;)

2009-03-09 @ 20:59:13
URL: http://werran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se