Är det osvenskt att säga att man är nöjd med livet?

I bland så kan det dyka upp en känsla av att man är så nöjd med livet. Man behöver inte vara missnöjd resten av tiden men ibland så förstärks bara den känslan extra mycket. Som ikväll. Ikväll känner jag mig nöjd och tillfreds. Vem skulle inte vara det om man har har varit med om dessa saker under en kväll:

# Få träffa sina underbara vänner som gör livet så mycket mer värt. Våra tisdags kvällar är heliga för att få vardagen lite roligare.

# Få träffa bästa granne som jag inte har träffat på så länge. Har tyvärr inte haft lika mycket tid att träffa henne på sista tiden trots att vi bor nästan på varanndra. Men shit vad jag kände ikväll att jag saknar henne! Skönt att vi hann uppdatera oss lite ikväll. Men det kommer mera som man brukar säga... Nästa vecka ser vi till att få skavsår i öronen!

# Jag är ledig imorgon och jag har inget inplanerat förutom en kul biokväll med Francisico. Detta betyder en grym sovmorgon (vilken säkert kommer avbrutas kl 8 med tanke på min sovrytm senaste tiden).

# Jag har köpt dadlar! Var sålänge sen sist men nu ligger jag här i soffan igen med dessa underbara saker! Enda minuset: Jag börjar få ont i magen nu.

Livet är bra härligt! Och kom ihåg, för att bli glad så pröva att le!


            
 

                                         Nöjd med livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se