En plats som granne är ledig!

Har fått reda på att tydligen så ska både grannen under och grannen över mig flytta. Undrar om jag är en stökig granne? Ni som har följt mig ett tag vet ju att jag hade ett krig med grannen över mig förut men nu har hon blivit så bra så att hon inte stör mig överhuvudtaget. Och grannen under mig har aldrig stört mig. Hoppas att det flyttar in bra folk. Roligt folk. Kanske du är en rolig människa som vill bo granne med mig? Du får gärna vara lite partyglad men inte stökig och är du tjej så får du gärna ha en garderob full av snygga kläder och en massa härliga skor som jag kan låna. Är du en kille så får du gärna ha muskulösa armar och om du själv inte är intressant så får du gärna ha ett snyggt kompisgäng som gillar att hälsa på dig ofta. Känner du dig träffad? Hör av dig :-)


                   

                             Vill du bli granne med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se