Kommer aldrig börja röka igen

Hemma i Norrköping och hemma i soffan. Kul att åka iväg någon gång även om det bara är 20 min med tåg och till närmaste grannstaden. Ibland räcker det för att man ska bli lite pigg. Nu är i för sig inte jag sådär jättepigg idag men det kan mer bero på att Tess höll mig vaken ganska länge i natt. Men en kul kväll var det i alla fall!

Måste ju som alla andra här i bloggvärlden skriva nåt om gårdagens stora skräll melodifestivalen. Vet faktiskt inte riktigt vad jag tyckte om det förutom att jag blev förvånad. Var ganska spännande under omröstningen för det kunde sluta på vilket sätt som helst och det gjorde det. Hade absolut inte tippat på att den låten skulle vinna (vad hände med min intuation?) men den funkar väl. Ska bli spännande att se hur bra den funkar i Eurovision också.

Åh supertrötta jag! Ska krypa ännu längre ner under täcket nu och kolla på Gossip girl. Ni kan ju kolla på lite bilder från gårdagen om ni vill.

Ja just det ja. Jag rökte ett bloss igår. Det var inte gott.







Kolla min skräckslagna blick i bakgrunden. Visade sig sen att det var ett såkallat fotomontage dvs korken satt på. Detta visste ju inte jag så jag såg bara för mig själv hur kvällen skulle sluta med att jag skulle få bära hem Tess...











Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas haft får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-15 @ 20:03:35
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se