Jag har svaret på det ni alla vill veta!

En gång var jag hos en spåkvinna och hon sa att jag har en väldigt stark intuation och att jag ska lita på den och enda sen dess så har jag gjort det. Det kan handla om att välja mellan två vägar, om att sakta ner farten eller något liknande. Jag får också ofta en föraning om hur någonting kommer att sluta tex om jag ska träffa en kompis så känner jag stark på mig innan om det inte kommer bli av eller liknande.

Så därför ska ni som inte vill veta vem som vinner Melodifestivalen sluta läsa nu. Jag har nämligen fått en liten invigelse om vilka som kommer vinna och jag tänkte berätta det för er. Dadada, det är: EMD! Det är inte så att jag hejar på de och hoppas att de vinner, absolut inte, men min känsla säger mig att de kommer att göra det!

Så nu vet ni det så nu behöver ni inte välja mellan att gå på den där festen eller att se Melodifestivalen nästa lördag för nu vet ni i alla fall hur den kommer sluta! Varsegod!




En riktig spåkvinna...

Kommentarer
Postat av: Micke

haha, grymt härlig bild :)

2009-03-05 @ 21:26:39
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: svansen

Fan vad bra då slipper jag se skiten, vet ju ändå nu lixom;)

Kraaam!

2009-03-05 @ 21:33:31
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se