Inget vill som jag vill!

Åhhh är faktiskt dyngnervös för min stora galapremiär imorgon. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig, har en massa fula mygbett på benen, är supertrött, har fula fötter och allt annat som kan gå fel. Får nog ta och gå och lägga mig och sen stiga upp supertidigt imorgon och fortsätta fundera över mitt liv då. Kanske tänker jag lite klarare då.. förhoppningsvis. Åh nej måste tvätta håret först innan jag lägger mig, orkar inte! Fan vad livet inte är kul alltid. Kanske hinner uppdatera något imorgon annars kan jag lova er att ni får en utförlig återberättelse om allt som händer på fredag.



Känner mig precis såhär nu...... Hmm kanske får bli pälsmössa och jägerhalsduk imorgon? Har ju inte så många andra alternativ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se