Äntligen rullar de ut röda mattan för mig!

Vad ska ni göra den 16 Juli? Själv så ska jag till Stockholm och världspremiären på nya Harry Potter filmen. Förutom Tyra och jag så är det några skådespelare från filmen och lite känt folk. Jag tror det var förmingel på ett ställe och efter filmen så är det efterfest på Café Opera. De skulle visst rulla ut röda mattan åt mig också så jag får nog fundera lite på vad jag ska ha på mig. Något fint ska det vara!

Sämre kväll kan jag tänka mig :-)

P.s Fia jag ska gå med dig hemma sen i Norrköping också!


Update:  Ok det var inte den 16 juli det var visst den 9 juli. Och efterfesten var nog inte på Café Opera den ska vara i Östermalmshallen. Men kul ska det bli! Längtar som fan!


                            

    Det är världens bästa Tyra som har bjudit med mig! Tyra, åkrar é!

Kommentarer
Postat av: jenny

Gud vad kul, jag var på värdspremiären något år för någon de första filmerna i London men fick snällt stå utanför staketen med alla andra turister:-P Men såg kändisarna i allafall .-D

2009-06-30 @ 16:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se