Efter regn kommer solsken!

Nu förstår jag att i är nyfikna på hur första timmarna av min semester har varit. De har varit sådär faktiskt. Dagen började kl 8 av att min sovmorgon förstördes av att de började med att inte bara klippa gräsmattan utanför mitt fönster utan även köra med en såndär trimmer eller vad det heter, ni vet en sån som låter ganska mycket. Efter en halvtimma så gav jag upp och bestämde mig för att ut och springa istället. Det var inte så skönt. Kroppen hade inte vaknat  och jag orkade ingeting. Körde en powerwalk istället men snart så tappade jag min power och det blev en walk istället. En ganska lugn sån. Jaja jag var ju ute och gick i alla fall. Hemma igen så tog jag äntligen tag i mitt matbord som fortfarande stog kvar i köket efter att Markus flyttade det dit (ja jag vet jag är inte världens snabbaste på att få saker gjorda, jag skyller på att jag knappt har varit hemma). Det var inte det lättaste kan jag meddela er! Jag fattar inte hur han fick in det som han gjorde och med mitt perfekta morgonhumör så kan jag säga att Markus inte var min favoritperson ett tag. Men nu är det i alla fall på sin rätta plats, med bara lite mer skrapmärken än innan och jag har redan börjat fundera på en hämnd, Markus akta dig!

Så nu vet ni hur min semester flyter på! Fast trots allt så är jag på ganska bra humör ändå. Nu ska jag snart hoppa in i duschen för sen är det dags för en brunch på stan med Malin, sånt man bara hinner med på semestern!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se