Vad kan jag hitta vart idag?

Ok jag hade inte så mycket för att jag städade i fredags i alla fall. Vilket gäng! Det finns en anledning till att jag inte brukar ha fester och det är för att det är så jobbigt dagen efter. Och idag var det nog det jobbigaste ever. Jag har mitt vardagsrumsbord inklämt i köket tillsammans med lite annat bråte som stog på andra ställen i lägenheten innan gårdagskvällen. Mina tavlor har bytt plast och ett fönster går inte att stänga. Och så har jag numera en porrsida som startsida på datorn och jag som inte är nåt data geni kommer få ha den där ett tag. Tur att de lät bli Bönan (guldfisken)  i alla fall för han var riktigt illa ute ett tag. Men kul hade vi i alla fall. Längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår! Innan vi gick ut så avslutades festen med att vi drack upp min Gula Änkan som jag hade sparat till mitt bröllop. Men eftersom de inte tycker jag ska gifta mig så tog vi den igår istället.
Efter den vilda festen så följde jag med killarna tillbaka till Linköping och gick ut där. Mycket roligare uteliv i Linköping!




Såhär ser mitt kök ut.. orka tråckla in bordet där! Och orka tråckla ut det!






Klarade (nästan) av att hälla upp champangen i en pyramid. Måste nog ändå torka av fönsterbrädan idag...




Kvällens tema: Byxor av! Här mitt framför två chockade tjejer på tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se