Vill bara skrika!

Känner mig som världens tråkigate människa just nu. Sitter hemma hos Alec och säger inte ett ord. Bara tittar på henne och ler ibland och slänger upp en tumme lite då och då när hon håller på att provar en massa kläder. Inte så att jag tycker det är kul att vara tyst (helt tvärtom) men nu är rösten helt paj och så har det börjat göra ont när jag pratar. Skit också! Det värsta är att kommer inte rösten tillbaka till imorgon så kan jag inte jobba och det suger faktsikt när jag inte är sjuk i övrigt. Så onödigt!

Har hunnit med en massa idag. Har tagit en promenad fram och tillbaka till jobbet för en utbildning sen har jag hjälp Alec bära saker, solat och det värsta av allt: Jag har tagit bort stygnen. Det var INTE helt smärtfritt. Det sved som fan och när hon hade tagit bort ett så trodde jag hon var klar, trodde hon drog ut hela tråden på en gång det gjorde ju så ont men då säger hon "så det var den första då var det bara två kvar". Fuck tänkte jag då för att vara helt ärlig. Men nu är det gjort. Tråkigt bara att det inte har läkt helt så det är fortfarande lite tejpat. Blir ett fint ärr sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se