Vad råkar jag inte ut för?

Ajajaj vad ont jag har! Känns som om mitt ben ska gå av när jag går, tror jag har sträckt höfböjaren, gör skitont. Jag vet, jag klagar ofta på att jag har ont någonstans. Men nej, jag hittar faktsikt inte på. Jag har väldigt lätt för att skada mig. Vet inte om det är för att jag är för vild eller för klantig men nåt är det. Har varit det enda sen jag var liten och det har inte gått över när jag har blivit äldre heller. Ska faktiskt dela med mig av mina konstigaste skador genom livet så förstår ni kanske vad jag menar (åldrarna är ungerfärliga):

6 år - Ramlade nerför ett berg och bröt handleden.

9 år -  Snubblade på ett vasstrå på skridskor och fick en spricka i handleden (samma handled som ovan)

11 år - Sprang in i en stolpe och fick en spricka i handleden (japp återigen samma handled)

13 år - Cycklade omkull och fick en sten i handen som jag fick operera bort

14 år - Sprang i korridoren och snubblade så jag åkte kana i några meter och slog i knät. Detta gjorde att jag fick knäskador för resten av livet.

17 år - Cycklade omkull på en motionscyckel och landade på huvudet. Fick åka till sjukuset några dagar senare och göra en hjärnröntgen. Hade ont i huvudet rätt länge efteråt och under några år kunde det komma tillbaka så jag fick åka in en gång till och kolla men de hittade inget.

24 år - Fick en knivspets i handleden när jag skulle stoppa in en sak i diskmaskinen så att den träffade en blodåder. Har faktiskt aldrig sett en stråle blod på samma sätt i verkligheten förut. Blev akuten där med. En mardröm med min
handledsfobi..

26 år - En sticka i benet som var tvungen att skäras ut. Det kan ni läsa om här om ni inte har gjort det.

Ja där har ni en liten lista på de konstigaste skadorna. Sen har jag råkat ut för en del vanliga också men det finns nog ingen som skulle orka läsa om de. Nu ska jag sova. God natt!



Vild eller klantig, vad tror ni?








Kommentarer
Postat av: Micke

Usch, det isade i mig när jag läste det om blodådern. Det var nog den otäckaste olyckan av de du nämnde..

Vad hände egentligen när du cyklade omkull på motionscykeln?

2009-04-21 @ 05:49:51
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-21 @ 05:57:19
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: e11e

Stackare där, men vet du, jag är precis lika otursförföljd och vart med om endel.

Pratade sedan med en mkt klok man som sa att det kan beror på stress. Först tyckte jag det var blaj men sen insåg jag att jag faktiskt råkar ut för saker just när jag är stressad. Bara som ett ltet tips =) Kram

2009-04-24 @ 01:07:35
URL: http://e11e.bloggspace.se
Postat av: Hanna

Men Marre skämtar du eller?! Jag döööör! Hahahha

2009-04-24 @ 10:35:46
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se