Är trött på att vara trött!

Vaknade med superdåligt samvete idag. Egentligen skulle jag har stigit upp mycket tidigare och gått ett varv runt strömmen på morgonen. Men jag skulle ha fått stigit upp jättetidigt eftersom det var dags att tätta håret idag och det har jag ju berättat för er tidigare att det tar lite tid. Men eftersom jag inte har sovit en hel natt på grund av att jag vaknar av att jag hostar på en och en halv vecka så var jag helt slut när jag klockan ringde. Fan! Är så trött på att vara trött och jag är så tröt på att inte kunna sova. Är det någon som har ett hemligt knep i bakfickan så är det dags att ge mig det nu! Får ta en liten omväg när jag går till jobbet så att jag tjänar in några steg.

Dags att skynda om jag ska hinna. Ska sminka mig, fixa håret (tar ju en timme), fixa en matlåda och klä på mig. Shit har visst bråttom!




Haha den här bilden hitade vi igår... riktigta rockbrudar eller hur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se