Vad får er på bättre humör?

Idag är en sån där typisk dag när man är för trött för omvärlden. Men har klarat av den ganska bra ändå fram till eftermiddagen när jag fick ett litet utbrott och var tvungen att ventilera lite. Men har ni tänkt på vad skönt det är att göra det ibland? Det behöver inte vara ett stort jag-slår-ihjäl-allt-och-alla-jag-ser utbrott utan det räcker med att man bara säger ifrån när man blir trött på nåt som det känns bättre efteråt.

För att inte känna mig helt bortglömd och oälskad i denna värld (som sagt var trött) så ska jag snart hem till grannen och kolla på Hollywoodfruar. Missade ju det förra veckan och alla, verkligen alla pratar ju om det och jag hatar verkligen när alla pratar om nåt som jag inte har sett! Men snart så är jag med i matchen igen.

                    

Kommentarer
Postat av: Michalw

Att avreagera sig lite är skönt. Själv har jag en slagsäck hemma som är bra att både träna och avreagera sig på.



Hollywoodfruarna såg jag förra veckan, underhållning på hög nivå :)

2009-09-21 @ 21:21:49
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se