En liten förklaring.....

Vet ni allt är inte toppen bra med mig. Eller med min syn rättare sagt. När de tog bort "bandagelinsen" så försvann mycket av synen också. Trodde den skulle bli bättre på någon timme men nu tre dagar senare så har den inte blivit ett dugg bättre, ibland känns det som om den till och med blivit sämmre. Har ju dessutom börjar jobba igen och då får jag nästan krypa in i datorn när jag ska läsa nåt. Detta gör att jag blir sjukt trött och dessutom får jag lite ont i huvudet av allt kisande. Varför berättar jag detta för er då? Jo för att ni ska förstå varför jag inte orkar blogga så mycket. Jag ser knappt vad jag skriver och är supertrött när jag kommer hem. Men snart så hoppas jag vara på banan igen får ta igen allt jag har missat då!


                

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag hoppas att du snart ser mycket bättre!

Håller tummarna för dig!

2009-09-17 @ 22:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se