Det är en snurrig värld!

Nu börjar jag äntligen bli människa igen. Har till och med varit en sväng på jobbet idag. Tyvärr så blir jag fortfarande helt snurrig när jag ska fokusera men det beror på att jag har som en "bandagelins" på ögonen och den ena har blivit lite smutsigare än den andra så jag ser lite skevt kan man säga. Kul att veta va :-)
Imorgon ska de i alla fall bort och då ska jag se normalt. Jag längtar!

Är sjukt ljuskänslig också så jag har varit lite coolare än alla andra idag med riktiga rock stars brills hela dagen. Kände dock att jag var lite för cool för omvärlden när jag stog med de på i kassan på jobbet så det fick bli en väldigt ocool kisande blick istället med lite huvudvärk som följd.

Men alla ni som funderar på att göra en sånhär operation, bli inte avskräckta för trots att det inte har varit så superkul hittills så känner jag att det kommer att vara värt det i slutet. Men bara ni är beredda på resan dit.

Snart kommer bloggandet igång ordentligt också, har en hel del att skriva om nu, bara blicken blir lite rak igen!


                               

                                       
                                          Så cool!

Kommentarer
Postat av: Michalw

Det låter som att det kommer vara värt det. Funderar på om man kanske ska överväga det med. Får se :)

2009-09-14 @ 17:44:32
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se