Har haft kul igen!

Nu är jag hemma och är en trött tjej efter både fest i Linköping igår och jobb idag. Hade riktigt kul igår som vanligt (har nog nästan jämt kul verkar det som). En jätterolig förfest med Tess, Sara och Karin. Vi åt hamburgare, kollade på fotboll, lekte jag har aldrig och hoppade i sängen. Ja allt som en tjejfest borde innehålla alltså! Efter det blev det en riktigt rolig utgång. En lyckad kväll!

Kvällens roligaste: Det var superhalt på golvet som om någon hade hällt såpa där. Självklart med mina smala klackar (eller självklart överhuvudtaget när det gäller mig) så ramlar jag nästan direkt omkull. Micke som står brevid säger bara " Du är så jävla klantig, hur kan du bara ramla sådär?" Bara några sekunder senare vem tror ni ramlar då? Dessutom mycket värre än vad jag gjorde. Hahahahahahaha! Mådde rätt bra då :-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se