Jag har busat!

Hehe nu kan jag äntligen avslöja mitt bus med Tyra! För några dagar sen så blev jag kontaktade av NRJ (Knappen & Hakim vilka störtsköna killar) och de sa att de ville göra ett Wake up Call med Tyra (busrigning kan man säga för er som inte har hört det) och frågade om jag ville vara deras mullvad. Självklart ville jag det :-)

Uppdraget var att komma på något roligt Tyra gjort som de kunde skämta om och efter mycket tänkande och hjälp från bl.a Lisa som alltid är full av idéer så kom vi på det. Vet inte riktigt om jag vill avslöja allt vore roligare om ni lyssnade på det när det sänds. Kan i alla fall avslöja att det handlade om när jag och Tyra hade ett litet rullator race kl 5 på natten om ni kommer ihåg det? Ett mycket lyckat skämt blev det i alla fall som hon gick på totalt. Roligast var att hon försökte skydda mig så att jag inte skulle råka illa ut (ni kommer förstå). Det visar vem som är mest vän av oss, jag sätter dit henne och hon skyddar mig! Är dock lite orolig för framtida hämnd nu, speciellt eftersom Tyra ringde direkt till mig och skrek "Fy fan Marre vilken jävla hämnd det kommer bli nu det fattar du va?!" Vet inte riktigt om jag vågar somna inatt....

Självklart kommer jag att meddela er så fort jag vet när det sänds och lägga upp en länk när det har gjort det så att ni inte missar det! Jag längtar! 


               

  
                                  The good one and the bad one!

Kommentarer
Postat av: Micke

Nu har du gett mig och andra något riktigt kul att se fram emot :)

2009-09-04 @ 22:42:14
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: tyra

du är väl för rolig min älskling hahahaha saknar dej

2009-09-07 @ 10:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se