Ni får se sanningen av mig!

Yes nu är jag tillbaka! I alla fall litegrann. Operationen gick bra och jag har fått en ny syn på världen. Men jag är lite arg på alla som har ljugit för mig, eller i alla fall hållit tillbaka sanningen, för alla som jag har pratat med har sagt att den här operationen var det bästa de har gjort i hela sitt liv men det är inte någon som har berättat hur jävla ont det gör. Så nu får ni sanningen utav mig, det är säkert värt det i slutändan men vägen dit är en enda lång smärta, så nu vet ni det! Jag har legat som ett blint kolli full med smärtlindrande medeciner i tre dagar nu. Som tur är så har jag tack vare alla tabletter sovit bort den mesta tiden men smärtan däremellan har varit grym.

Har faktiskt lite svårt att koncentrera blicken än, känns lite som om jag blir sjösjuk när jag skriver på datorn så jag får berätta mer en annan gång. Men nu vet ni alla fall att jag lever och ser något sånär.

Puss & kram




Kommentarer
Postat av: Jo

Hej gumman.

Hann inte komma ut till dig igår. Vart kvar hos mormor länge, sen skulle vi på kräftskiva.

Har inga pengar på mobilen just nu och är fast på jobbet.

Kramar

2009-09-13 @ 16:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se