Du är underbar!

Har ni nån gång märkt hur glad man blir över de tre orden "du är underbar". Man blir glad över de även om de kommer från en alkis som är tacksam över att få låna din telefon för att hennes har blivit snodd för andra gången den här månaden. Det är tre ord som man inte kan säga utan att verkligen mena de. Tre ord som kommer direkt från hjärtat. Underbar det är ett så starkt ord, ett ord som verkligen betyder mycket. Tänk på det ordet en stund så förstår ni vad jag menar. Och använd det!

Ni är underbara!

Nu ska jag ta mina filosofiska tankar över till grannen och hennes balkong för ett litet glas rosé. Kommer bli en underbar fredagkväll!

                                    


Kommentarer
Postat av: e11e

Ja det är få men starka ord tillsammans. Det glädjer mig att du tog orden till dig för du är med all säkerhet en underbar tjej. Kram på dig och hoppas din helg blir toppen.

2009-09-19 @ 01:47:15
URL: http://e11e.bloggspace.se
Postat av: ISABELL

MIN ÄLSKADE HUGO BRUKADE ALLTID SEJA TILL MIG NÄR JAG KOM TILL SKOLAN.

HEJ MIN SÖTNOS GUD VAD DU ÄR UNDERBAR IDAG. OKSÅ GER HAN MIG EN PUSS.

MEN NU FÅR JAG ALDRIG HÖRA DET LÄNGRE EFTER SOM HAN HAR FLYTTAT TILL ITALIEN HAN HAR BYT NUMMMER HAN HAR INTE RINGT MIG PÅ 2 ÅR JAG BEHÖVER HJÄLP JAG STÅR INTE UT LÄNGRE!!!!!!!!!!!

2010-09-14 @ 16:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se