Saknade vän!

Har glömt att berätta för er att jag fick ett riktigt hett efterlängtat samtal igår. Det började direkt efter att jag sagt "Hallå" med det här:

"Heeeeej! Älskling jag älskar dig, jag saknar dig massor, det känns som jag har varit borta i ett år men det har jag ju inte, ni får inte gå ut innan jag kommer hem, jag vill inte missa nåt, ni får inte ens gå utanför dörren ni måste sitta hemma i soffan tills jag kommer hem!"


Vem är den enda som kan säga allt det där i ett enda andetag?

Lisa såklart! Tyvärr bröts samtalet sen men vad glad jag blev av att prata med henne litegrann i alla fall!

Lisa gumman, jag saknar dig massor!




Kommentarer
Postat av: emma

Hjärtat...:)

2009-09-24 @ 21:38:28
URL: http://emmaemmi.blogg.se/
Postat av: Lisa

OOOHHHHHHH!!!! vill ha dig här nu och jag ska fylla på mobilen så vi kan prata har du skype.



ÄLSKAR DIG!!!!

2009-09-25 @ 09:03:14
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se