Kvällen slutade i ett träd

Åhhhh jag är så mätt så att jag har ont magen! Helt ointressant för er att veta men jag var tvungen att klaga lite.

Jaja nog om det. Hur slutade en utekväll i Norrköping då? Jo med att jag gick in ett träd såklart! Gick och skrev ett sms när jag har helt plötsligt har ett träd precis framför mig. Och då menar jag precis har aldrig sett bark på så nära håll förut. Jag hade inte sneddat in i det heller utan jag hade verkligen vänt 90 grader och gått rakt in i det. Så kan det gå! Det var en riktigt kul kväll i alla fall. Först fira Malin där vi åt tacobuffé tills vi mådde illa. Sen blev det lite mintu på det också. Sen var det ugång! Efter att ha pratat telefon i en timme på vägen dit (vad hände med tiden?) så kom jag fram till Bomull där jag inte har varit på evigheter. Den första jag stötte på förklarade att jag hade fel kläder på mig för att vara ifrån Norrköping. Han tyckte att jag var för snygg för att vara där. Vet fortfarande inte om jag ska ta det som en komplimang eller om han bara tyckte att jag såg stroppig ut. Sen träffade jag på en massa roligt folk hela kvällen vilket gjorde att jag hade en sjukt kul kväll! Kvällens oj var detta:

Träffade en tjej på toan som jag pratade lite med när hon säger:

- Jag måste bara säga till dig hur snygg du är!

Vilken kompling för att komma från en tjej tyckte jag och blev glad. Vi stog och pratade en stund när hon tillslut säger:

- Ja alltså jag är bisexuell så ja jag stöter på dig!

Haha där fick jag en liten chock! Så kul! Men nej jag gick hem själv.

Nej nu ska jag nog ringa till grannen och klaga på att jag har ont i magen. Och mysa lite framför tv:n, har en helt ok söndagskväll ändå!

Blev knappt några bilder igår tyvärr... men jag bjuder på denna!

               

Kommentarer
Postat av: lisa

hjärtat mitt vill med vara med bara ajag som ska stöta på dig ha ha



miss you

2009-09-21 @ 08:01:31
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se