Blir det partysmink ikväll eller inte?

Lördag och jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska hitta på. Jag vet att man inte måste hitta på något varje lördag men jag vill hitta på något. Har allt och inget att välja på. Vara kvar här, åka bort eller bara vara hemma? Har ingen aning om vad jag vill bara att jag vill. Skit! Nej ska nog sätta på lite bra musik och hoppa in i duschen i alla fall och se vad som händer.. Någon som har något bra förslag? Vad ska ni hitta på?


                         




Kommentarer
Postat av: Michalw

Ingen kompis som vill gå och ta en drink eller nåt?? Bio kanske??

Skulle jag vara barnledig ikväll så skulle jag kanske gått på bio tror jag. Men nu har jag ju grabben, så då blir det film hemma, först med honom, sen för mig själv :)

2009-09-26 @ 18:58:55
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se