Vad har hänt med mitt hem?!

Upptäckte ikväll att mitt i allt jobb med att få butiken fin så har jag glömt bort mitt eget hem! Har liksom inte hunnit stanna upp och kolla hur det ser ut här egentligen men nu så gjorde jag det. Shit att jag inte har utvecklat någon slags allergi är helt oförståligt. Funderar på allvar att anställa någon som kan städa hos mig. Bara en gång för att få iordning på det. Kan man inte få något slags bidrag för det nuförtiden har jag hört? Någon frivillig som vill ställa upp? En billig, effektiv liten städare vill jag ha!

                                          

Jag minns när min lägenhet var såhär städad. Vad hände på vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se