Min flykt till verkligheten?

Med risk för att verka som att jag jag inte har ett riktigt liv utan lever mig bort i tv:ns värld, men shit vad är det som händer! Först Desperate Housewifes igår med ett riktigt bra avsnitt som bäddade för ett sjukt bra avsnitt nästa vecka. Och nu Grey´s Anatamy! Samma sak där, ett riktigt bra avsnitt som bäddade för ett sjukt bra avsnitt nästa vecka! Vad händer?! Hur ska jag stå ut till nästa vecka?

Ska gå och lägga mig nu så att tiden går snabbare!

                             

Kommentarer
Postat av: Michalw

haha, det är samma för mig nu när jag ser på flera serier jag gillar. Kan knappt vänta tills nästa avsnitt av dem hehe

2009-10-28 @ 22:49:15
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se