Jag i en limo = sant!

Weehoo helg och jag är ledig! Håller på att packa för fullt nu inför Stockholm och blogawards imorgon. Har inte hunnit förbereda så mycket tyvärr för jag har jobbat en del sista tiden. Men jag har lyckats skicka bud från Linköping på de snyggaste skorna och så har jag letat upp två klänningar hemma i gerderoben som jag får välja mellan till imorgon. Skulle ha varit kul med en ny klänning men jag får väl styla upp mig på annat sätt. Jag får tänka på att jag sparar pengar på att inte köpa en ny när jag har några hemma och så får jag trösta mig med mina nya skor istället.

Är tydligen en fullspäckad dag imorgon med modevisning på dan och fest på kvällen. Och vet ni en sak till?! Jag ska få åka limo till festen! Jag som alltid har velat åka limo någon gång i mitt liv och nu så ska jag få göra det. Spännnande! Är faktiskt lite nervös men det släpper nog.

Nej dags att packa så att jag inte missar tåget och min Stockholms helg!


                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se