Hur man slår ihjäl tid!

Åh sköna lediga dag. Det var så längesen som jag var ledig och inte hade något inplanerat så att jag inte ens minns det. Börjde dagen med att sova till 11 och nu har jag precis ätiti frukost. Sitter och funderar på vad jag vill göra idag och har kommit fram till detta:

# Läsa i min bok - (började jag dagen med)

# Storstädning hemma

# Bara sitta i soffan och slappa och kolla på tv/filmer

# Gå på stan

# Ut och springa

Har en känsla av att jag inte kommer att hinna allt detta på en dag så jag får nog priotera lite. Frågan är om jag ska satsa helhjärtat på en sak eller om jag ska göra lite av allt litegrann. Svåra beslut här i livet!

               


                       Blir det att ligga i soffan och göra grimaser en hel dag?

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Michalw

Jag skulle nog sprungit och sen slappat och kollat film, till att börja med, om jag vore du :)

2009-10-21 @ 19:36:30
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se