Jag är sjuk!

Jag verkar inte vara ensam men fan jag börjar nog bli sjuk! Hatar verkligen att vara sjuk och jag har INTE tid med det. Har levt på panodil och c-vitaminer idag för att hålla mig på benen. Skulle egentligen till grannen ikväll och fixa håret men nej inte ens det orkar jag. Det var bara att ta sig raka vägen hem och krypa upp i soffan och försöka hålla sig vaken till Grey´s Anatamy för det ska krävas mycket sjukdom för att jag ska missa det. Detta är kanske mitt straff för att jag har bestämt mig för inte vaccinera mig mot svinet!

Svar till Peter på mitt förra inlägg: Ja, det var han, en smal gubbe i 50 års åldern! Helt sjukt att du direkt visste vem det var. Det betyder ännu mer att han inte borde få jobba där han är. Ska nog skriva till Ösgötatrafiken och berätta hur deras personal beter sig!


               


                             Känner mig INTE såhär pigg och glad just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se