Är nog lite känslofull idag!

Åh nu har jag kollat på avsnittet av Vänner där Monica och Chandler friar till varanndra för miljonte gången. Och vet ni jag ler lika mycket varje gång! Jag blir alldeles kär i magen. Det bara pirrar i hela mig. Det finns faktiskt en romantisk, kärleksfull sida i mig också även om jag döljer den väl! Det blir dagens avslöjande :-)

Nu funderar jag på att gå ner på stan en sväng. Då har jag gjort lite av nästan allt på min lista för idag. Måste bara samla kraft. Och kanske borsta tänderna!



Blir fortfarande helt kär när jag tänker på den helt perfekta dagen då min allra bästa Ida gifte sig! Hoppas att alla någon gång får vara med och dela den dagen då en av de som betyder mest för dig är så lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se