Min version av Blogawards!

Hemma i soffan igen efter en grymt kul helg i Stockholm! Det var gala, det var limo, det var skrattfest med Tyra (kvällen spårade ur lite i slutet som vanligt) och det var glamour! Ett välbehövligt miljöombyte alltså. Dagen började med ett mysigt afternoon tee party och slutade med prisutdelning och efterfest på Café Opera.

Ett stort grattis till Foki som vann tre kategorier b.la årets blogg! Vilken tjej hon är, så sjukt trevlig och underbart söt. Och hon hade världens underbaraste snällaste kille som följer med henne och tar kort och stöttar. Hon är verkligen en tjej som kommer gå långt! Tack igen Foki för limousin turen!




Vi som åkte limo! Det är inte ok att det ser ut som att mitt bröst hoppar ur, men jag tror jag hade koll på de sen.. hoppas det i alla fall, illa annars med tanke på alla kameror som var där!




Hehe här ser ni att jag försöker hålla koll på rymmande bröst i alla fall :-) Jag och söta Foki i limon.








Roliga Putte kom och hjälpte oss att spåra ur lite...




..vilket började redan på Café Opera....




.. och som fortsatte rejält när vi kom hem. Det här är en av de lugnaste bilderna kan man säga. Hehe de andra bilderna kan ni bara önska att ni kunde se.. kan säga att Tyra, Putte och jag är lika störda allihopa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se