Spänningen försvinner liksom när man ska säga svenska gatnamn på engelska

Nu har jag två viktiga frågor i mitt huvud:

1: Hur kan man få myggbett i Oktober? Borde inte alla myggor vara utrotade för i år nu? Är det bara jag som har lyckats blivit drabbad av de hemska små sakerna?

2: Varför har man gjort en Wallander film på engelska? Supertöntigt ju. Hade ju laddat för en film kväll i soffan men blir bara helt störd av att det är en engelsk film som utspelas i Skåne. Kunde de inte lika gärna sätta engelsk text på de svenska filmerna?

Lägger ut kvällens bild också. Jag och Emmelie går hem från tåget och jag kämpar med min väska som bara går trögare och trögare att dra. När vi nästan är hemma vänder jag mig om och upptäcker varför det går så trögt. Jag har sopat hela Östra Promenaden ren från höstlöv med min väska! Inte konstigt att armen höll på att gå ur led för att det var så tungt, höll på att dö av skratt! Jag tycker INTE om hösten!



Såhär hade jag gåt och dragit väskan hela tiden!




Man såg spåret efter mig hela vägen.


Kommentarer
Postat av: Emma Wahlström

Jag har också fått ett myggbett, på benet, nu i oktober! Hur konstigt som helst!

2009-10-21 @ 15:39:55
URL: http://emmawahlstromfoto.blogspot.com
Postat av: Emil

Hahaha, använd ryggsäck istället :P

2009-10-21 @ 16:09:16
URL: http://limemil.blogg.se/
Postat av: Annah.

höhö, xD

2009-10-21 @ 16:17:12
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se