Efter barn kommer vin!

Efter att ha överlevt ett barnkalas på Nordik tyckte jag att jag var värd ett glas vin igår. Eller ok, lika bra att vara ärlig. Efter att ha överlevt ett barnkalas med en massa barn och smällande ballonger så tyckte jag att jag var värd en flaska vin igår. Så en flaska fick det bli! Den öppnades hemma hos Tessan framför fotbollen (som sög) och sen fick den följa med på tåget till Linköping och på förfest med Fanny och Martina. Kvällens överasskning var Malin som jag inte hade träffat på hur länge som helst. Så kul! När flaskan väl var slut så blev det en promenad till Platå för att möta upp lite mer roligt folk. Hade en riktigt välbehövlig, kul kväll! Tack alla för det!




Såhär ser världens underbaraste och snygga Fanny ut!




Söta Malin!



Kommentarer
Postat av: Michalw

En flarra vin tycker jag allt med att du var värd, så tufft som det måste vara att jobba där :)

Fotbollen sög tycker jag med, när man för ovanlighetens skull kollade :(

2009-10-11 @ 20:56:42
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se