Jag var inte riktigt med i matchen!

Kände mig riktigt med och på G när vi kollade matchen igår. Eller kanske inte. Kände mig mer ganska blond och borta är jag nog beredd att påstå.

Dessa tre "hej jag är blond och försöker hänga med" incidenter råkade jag ut för under matchen:

1: De första 10 minutrarna satt var jag helt inne i spelet och följde spänt bollen när den närmade sig mål med en massa åh nej! ja! fan! Efter ett tag började jag undra varför inga andra höll med mig i mina utrop. Jaha jag har ju såklart blandat ihop målen och sitter nu alltså och hejar på Danmark. Och ingen säger nåt!

2: Ser reklamen som sitter runt parken och utbrister när jag ser en reklam för benzin "benzin med z oj vilken flashig reklam!" Jaha, då var det tydligen en dansk reklam. De stavar tydligen bensin med z.

3: Nu är jag inte ensam om att vara borta, nu har jag även Tessan med mig. Vi sitter med spänning och följer bollen mot mål med andan i halsen och en massa utrop när de andra påpekar lite snällt för oss att det var en repris. Jaha så med i matchen var vi!

Förutom det så har jag lite koncentrations svårigheter ibland. Jag tycker det är kul att kolla på fotboll när det är landskamp men det är ju roligt att prata om nåt under tiden. Tyckte därför att det var läge att fråga alla om vilka de kunde tänka sig att ha sex med i laget. En mycket intressant frågeställning tycker jag!

Vem skulle ni helst välja?


               


Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅÅhhh vännen. Härligt att se att du är the same :)



Fan hann inte till banken i fredags. Ska försöka hinna imorrn efter jöbbet.

Puss o kram

2009-10-11 @ 23:14:57
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: Michalw

Den tredje punkten påminner mig om en dråplig grej. Brorsan och jag råkade knäppa på nån repris på skandalmatchen i kvalet till förra EM. Vi trodde det var detta kval. Vi trodde på allvar att historien upprepade sig, tills galningen hoppade in och anföll domaren. Innan dess hade vi blvit mer och mer upprörda över hur Sverige kunde tappa en 3-0 ledning igen mot Danmark.

2009-10-12 @ 22:06:06
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se