Boken som blev ett par skor

Jag hann med en timme stan. Man hinner mycket på en timme. Syftet med att gå till stan var för att köpa en bok och se om jag kunde hitta något att ha på mig på lördag som inte är svart. Det jag köpte var: En svart klänning (vad är det för fel på mig), ett par stövlar, ett par skor (som om jag behövde det), ett halsband, en ring och.. nej ingen bok! Vet inte riktigt hur man ska utvärdera dagens shopping alltså.

Blir tyvärr ingen bio ikväll för stackars Francisco är sjuk. Istället sitter jag nu hemma hos Alec och kollar på alla hennes roliga kvarlever från tidigare år (b.la en vit jacka med ett "piffigt" skärp i och cowboybots) och på när hon sitter och sprutar in vatten i tvättmaskinen för att hon inte tror att tvätten blir ren om hon inte tillsätter lite extra vatten. Man kan inte annat än tycka om min underbara granne :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se