Blir det skohimmel eller fothelvete?

Åh denna beslutsångest! Åh detta i-lands problem! Lämna tillbaka de snyggaste skorna jag sett (näst efter mitt näst senaste köp) eller behålla. De är så grymt snygga men de gör ju ont bara när man provar de, hur ofta kommer man använda de då? Grymt sköna förutom en j**la kant som skaver sönder tån...

Ska försöka ta ett moget beslut och lämna tillbaka de imorgon. Finns visserligen en risk att jag ångrar mig på väg fram till kassan eller som det har hänt några gånger förut: Att jag istället för att lämna tillbaka nåt kommer ut med ytterliga ett par. Behövs ingen duktig säljare för mig inte det räcker med pengar på kontot och att det står ett par skor och skriker på mig.

Mina nya stövlar behåller jag i alla fall men de får ni inte se förrän på lördag!

Vad tycker ni behålla eller ej?





Försök själva ta kort på dina egna fötter så får ni se hur bra bilder det blir...

Kommentarer
Postat av: stina

grymt snygga! Kanten låter som ett produktionsfel, testa att byta kanske?

2009-10-24 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se