Är så full i huvudet!

Oj vilken omtumlande dag! Berättar mer om den en annan gång...

Imorgon är det i alla fall dags att packa väskan och åka till Stockholm för på lördag är det ju Blogawards! Saknar verkligen Tyra, ska bli så kul att träffa henne! Kul att åka iväg lite också, nu var det faktiskt ett tag sen.

Men vet ni.. det här är det tråkigaste inlägget jag någonsin har skrivit men jag måste verkligen gå och lägga mig nu. Är alldeles full i huvudet av tankar och känner mig slut som artist.

Vill bara skicka iväg ett litet tack till alla mina kompisar som alltid finns där och stöttar och uppmuntrar. Helt sjukt att man har kompisar som sitter flera mil bort men som ändå kan göra en så glad!

Och så att ingen ska tro något fel: Jo jag mår bra! Jag mår superbra faktiskt, så ni behöver inte vara oroliga! Berättar som sagt var mer någon annan gång om vad mitt huvud är fullt av men inte idag :-)





Är inte riktigt med i dag känner jag, är nog inte riktigt med på bilden heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se