Vilken katastroffilm!

Ja vad ska man säga om filmen igår? För att vara en katastroffilm så kan man nog kalla den en... katastroffilm! (haja ordvitsen). Den var riktigt dålig. Känns som om jag sett den förut men då hette den Day after tomorrow eller Aramgeddon eller liknande. Den innehöll allt man kunde förvänta sig:

- Ett tal från presidenten med smörig musik bakom
- Inte bara ett utan tre(!) farväl samtal mellan barn/pappa
- Ett nu förenar vi alla nationer och kämpar tillsammans för mänskligheten tal
- En kärlekshistora mellan såklart ett redan skilt par


Ja ni förstår! Dessutom tyckte jag att alla specialeffekter såg tecknade ut. Lustigt bara att jag var den enda som tyckte den var dålig, alla andra tyckte den var bra. Kan nog kalla det att vi har olika filmsmak!

Nu måste jag skynda mig, ligger lite efter i tidsschemat! Snart kommer Tyra så ska vi gå och äta lunch och ikväll åker jag ju till Barcelona! Blir ingen uppdatering därifrån så ni får läsa om allt när jag kommer hem!

                     

 
                                                Saknar!

Kommentarer
Postat av: Michalw

Om jag inte minns fel så tyckte väl inte Tyra heller om den?? I vilket fall har jag hört från andra att den inte är så bra.



Ha det kul i Barcelona :)

2009-11-18 @ 12:28:59
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se