Vart tog frukosten vägen?

Var överlycklig imorse när jag vaknade och kom på att jag hade frukost hemma! Man kan ju inte påstå att jag har en överfull kyl så speciellt ofta eftersom jag nästan aldrig äter hemma annars. Men nu har jag handlat eftersom kusin kommer i helgen. Och nästan ätit upp all frukost också. Har ju ingen mat hemma att äta idag, så det fick bli frukost två gånger. Typiskt nu måste jag gå och handla igen.

Förutom att ha ätit upp all frukost har jag inte kommit så långt med min städning som jag hade tänkt, jag har slagit i mitt knä så att jag inte kunde stå upp på flera minuter (vågar inte kolla på hur blått det är) och jag har fastnat framför datorn onödigt lång tid. Och snart ska jag gå och knäcka mig. Ja, jag har en ganska bra ledig dag ändå!

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-19 @ 08:02:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se