Svinet eller sprutan?

Vad gör man om man knappt har ätit på hela dagen? Jo man vräker i sig en massa på kvällen! Resultat av det: Man mår inte så bra, man mår mera åt hållet illa. Jaja någon gång kanske jag lär mig att detta inte är helt ok. Under tiden ska jag ska jag nog äta lite chashew nötter till :-)

Är faktiskt lite arg. Har bestämt mig för att inte vaccinera mig för svinet men vad händer då? Jo då ska helt plötsligt alla andra vaccinera sig och dessutom så börjar folk dö av influensan. Är det så att man kanske ska börja tänka om sitt beslut igen? Mitt argument för att inte vaccinera mig är för att jag är allergisk mot en del saker (bla pencillin) och eftersom vaccinet är så sjukt otestat så vet jag ju inte om jag skulle tåla det eller ej. Och tänk om de sprutar in det i min kropp och så tål jag det inte, vad gör jag då? Dessutom HATAR jag verkligen sprutor. Åh detta jobbiga beslut!

Nej nu mår jag så illa så nu är det bara att sova!




Ibland undrar jag om inte svinet redan har tagit mig....


Kommentarer
Postat av: Michalw

Mitt förnuft säger mig att om man vet att om jag hade allergi mot bland annat pencilin så skulle jag med skippa det där vaccinet eftersom jag inte vet säkert om det är riskfritt. Så du gör helt rätt anser jag.



Jag själv har inga allergier vad jag vet och kommer nog ta det i samband med att sonen vaccineras. Fast lite rädd för de eventuella bieffekterna är jag.

2009-11-06 @ 23:46:16
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se