Nu drar jag!

Åh nu åker jag snart! Att det regnar gör att det känns ännu bättre att åka. Så skönt att slippa detta urusla väderlösa (haha upptäckte nu min roliga felstavning) vädret i två dagar. Tror att det har gått ok med packningen också. Men det trodde jag ju i för sig i sommras när jag åkte till Frankrike också och då kom jag ju knappt på planet för all packning. Håll alla tummarna ni har för mig!

Har hunnit med en toppen fika med Tyra och Beata också. Jag saknar de här fikorna med Tyra så mycket, hatar att hon flyttat till Stockholm. Synd också att vi tajmar in det så bra att hon kommer hit nu när jag åker. Får försöka ta igen det någon annan gång. Träffar henne på fredag igen efter att jag har kommit hem för då är det ju skoparty på Otten. Kul!

Dags att dra till Barcan baby!

Hittade lite bilder från fikan på Beatas blogg:



Jag & alltid lika snygga Beata! Varje gång man träffar henne så ser det ut som om hon har hoppat direkt ur en modetidning, en talang jag är lite avundsjuk på!





Tyra och Beata beställde varsin latte, Tyra med lite caramell smak och Beata med mycket och sen kunde de inte komma överens om vems som var vems. Jag fick köra ett blintest för att avgöra. Tror ni de lyssnade på mig ändå? Nej såklart inte :-)




Haha var tvungen att ta med den här bilden också. Beata frågade om någon hade ett läppglans och jag sa ja och slängde fram min läppglans väska. Har nog aldrig insett hur stort mitt beroende är förrän nu när hon skrev lite Maria Montazami varning. Ehh.. kanske inte helt ok :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh har det såå kul i Barca baby!



Love J

2009-11-18 @ 17:44:41
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej!

Kan inte du kontakta mig på mailen, jag har ett singelkoncept jag skulle vilja prata med dig om?

Frida

2009-11-22 @ 17:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se