Nu är det slut på veckan!

Nu är kusin äntligen här! Vi har precis ätit mexikanska enchiladas (ja jag har lagat mat!!!) och nu sitter vi och dricker vin och kollar på Idol. Och äter godis, har flyttad min godisdag den här veckan från lördag till fredag. Men åter till Idol. Shit vad Tove var bra! Och duetten mellan Calle och Mariette var grym! Nu börjar det äntligen bra.

I övrigt så har vi googlat på hur man kan få bort bananflugor för jag har fått en invasion hemma. Spelar ingen roll hur mycket jag har städat eller att jag har slängt soppåsen varje dag, de äckliga djuren försvinner inte. Men vi har hittat ett recept på en superdrink till de små liven som vi har blandat till. Nu väntar vi bara på resultat. Håll tummarna för önskad effekt!



Vi ser lika galna ut både två!




Våran special drink!

Kommentarer
Postat av: Michalw

Vad använde ni?? Jag hittade med en drink på nätet, efter ett par veckor var de borta.

2009-11-13 @ 23:33:31
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se