Museium söndag!

Jaaaaaaa vi ska på museum idag! Har jag inte varit på sen jag var liten, vilka flashbacks minnen jag kommer att få. Så skönt att vakna idag också och inte vara bakis. Ett helt perfekt val av mig och Tyra att bara ut och äta och ta det lugnt igår. Att åka till Tyra var nog det bästa jag har gjort för att bara komma åka iväg lite och att dessutom träffa en av sina bästa vänner ger mig en massa ny kraft och energi. Nu är jag redo för vintern igen!

Självklart som vanligt så räcker det bara med att jag och Tyra går utanför dörren innan nåt knäppt händer (oftast vi själva som orsakar det men ändå) läs om våran gårdagskväll här så får ni se vad som hände igår!

Kommentarer
Postat av: essay paper

Wow! I will be waiting for the story about the visiting!

2011-10-02 @ 09:22:50
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se