Jag har låst upp nacken!

Nu är jag knäckt och klar! Var inte så farligt som jag trodde, var riktigt skönt! Hade visst lite låsningar i nacken (?) och stela axlar som fick sig en omgång. Trodde inte jag var så vig heller, jag har nog lyckats vrida benen åt alla slags håll jag inte hade aning om att jag kunde vrida de åt. Man lär sig nåt nytt om sig själv varje dag :-)

Har hunnit med en DH kväll också. Vet inte hur jag skulle få veckan att gå utan våra DH kvällar. Att bara släppa allt annat och bara träffa sina vänner för en liten dos av skvaller, uppdatering och planering betyder mycket. Dessutom till en av världens bästa serier! Kan inte bli mer perfekt!

Vet ni nåt mer?! Nu är jag ledig i två hela dagar. Och jag har inget inplanerat! Ska vara hemma och städa och sova och ta hand om mig själv. Ska bli underbart! Vem vet, kanske har jag lite mer tid att blogga då också?


               


                                          Några av mina DH vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se