Fullspäckad dag!

Godmorgon! Har inte sovit bort halva dagen idag, vilket i för sig kan bero på att jag ställde klockan för att inte göra det. Fullspäckad dag idag! Först ska måste jag städa klart sen blir det en resa till Linköping. Där blir det först lite shopping sen ska jag gå med Tess och gänget till ett ställe som jag inte kommer ihåg namnet på för att kolla på Calle och hans Sunday Morning! Kul! Inte lika kul att lyckades planera in nåt igen när det är 112 här hemma som alla ska gå på, men jag lovar att snart ska jag vara med på det också!

Nej nu måste jag försöka stänga av tv:n annars kommer jag att bli sittande framför Våra Bästa År, det är min ledighets-svaghet, att jag alltid fastnar framför den serien och det har jag inte tid med!


                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se