Ett litet steg för människan ett stort steg för Marre!

Åh jag är så stolt över mig själv! Jag har lyckats att hitta och kolla på tv3 play! Ingen match tänker ni men jo för mig är alla nyheter med datorn en match, så jippie till mig! Var ju tvungen att förstå mig på det så att jag kunde se Ensam mamma söker- Vad hände sen. Kul att se att Madde fortfarande är en stencool songel och att Oskar mest såg vettskrämd ut när Helena satt och sa hur mycket hon älskade honom. Vad ska man nu hitta på att titta på söndagar efter Gossip girl? Söndagar har ju liksom blivit en helig tv kväll. Förslag mottages gärna!

Är en supertrött tjej nu så ska nog gå och lägga mig. Imorgon är det ledig dag så en liten sovmorgon ska jag försöka hinna med. Sen är det storstädning som gäller för på fredag är det ju dags för kusin besök!


             


                                     Data trög eller bara trög?

Kommentarer
Postat av: Michalw

Kommer sakna det programmet. Riktigt kul att kolla på på söndagskvällarna :)

2009-11-13 @ 15:54:39
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se