Knäckt igen!

Ajajaj klantiga jag! Mitt knä är inte riktigt som det ska efter min "lilla" smäll förut. Fuck känner att jag kommer ha ont ett tag nu vilket inte är helt ok. Fan!

Skönt att knäcka sig lite igen i alla fall. Kände att jag var lite rörligare idag än vad jag var sist så det märks att det har gett resultat. Fick lite övningar som jag ska göra hemma också (tyvärr ganska svåra övningar att visa på bloggen då det mest handlade om att hitta muskler och spänna de.) Så nu gäller det att ta sig tid till att göra de så att jag kanske slipper min spänningsvärk som kan komma lite då och då. Kan verkligen rekommendera er att pröva på att knäcka er också om ni har samma problem. Och om ni bor i Norrköping så kan jag verkligen rekommendera Citykliniken. Ska ni testa så hör av er så ska ni få telefonnummer!

Dags att städa hos Bönan (fisken) så att jag kan hoppa i sängen med gott samvete sen. Nu har jag det så fint hemma så nu ska ju han/hon (har inte koll på vilket faktiskt) också ha det fint hemma hos sig.

Imorgon är det fredag= kusin besök! Jippie!

       


                       Idag längtar jag extra mycket till sommaren!

Kommentarer
Postat av: Kom ihåg mig?

hur mimmi ollio khkaatupy j8op

2009-12-26 @ 15:47:35
URL: http://MIMMI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se