Bara en liten redogörelse av kvällen:

Vi var så laddade! Fredag, Idol, grönsaker, dipp och lite vin. Allt som bästa grannar kan önska sig. Vad händer? Jo en av grannen somnar på soffan. Stensomnar! Kan inte skylla på annat än en sjuklig trötthet för tillfället. Men världens sötaste Alec hämtade täcke och stoppade om mig och skruvade ner volymen på tv:n så att jag fick sova. Som tur var så hann jag vakna innan kvällens avsnitt av Sean banan var som numera är veckans höjdpunkt. Synd bara att han knappt fick vara med ikväll. Nu ska jag bara se omröstningen av Idol innan jag ska släpa mig mina långa 10 meter hem för att sova vidare. Hoppas ni har en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: online essays

It is great when a vacation is so much bright and full of events

2011-10-02 @ 09:24:36
URL: http://custom-essay.ws/custom_essay.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se