Jag har gift mig inatt!

Shit jag drömmde den konstigaste drömmen inatt. Jag drömmde att jag gifte mig. Men inte med en kille utan med en tjej och jag var den som var klädd som kille med frack och mina träningsbyxor. Vi tog spårvagnen till kyrkan (som vi dessutom höll på att missa) och när vi kom fram så kom slog tanken mig att "men varför har jag frack, jag vill ju också ha en brudklänning på mig det gör ju inget om vi båda har klänning?!" Så jag plockade fram en klänning från bagaeluckan på en mnibuss som vi helt plötsligt hade där och bytte om på parkeringen. Då kommer mitt ex fram till mig och ger mig en riktig kram och säger "grattis du är så fin" med tårar i ögonen.  Sen är det dags att gå in i kyrkan med min brud (hjälp) och då slår det oss helt plötsligt att vi gärna vill att vår bästa kompis och tärna också ska ingå i äktenskapet för vi har ju så roligt i hop alla tre så det kommer bli ett toppenäktenskap. Så sagt och gjort hon ställer sig brevid oss istället för bakom, musiken börjar spela och jag upptäcker att jag inte har fått på mig mina skor ordentligt! I panik får jag på mig de samtidigt som portarna öppnas och den första jag ser är mitt ex igen som sitter på första raden längst fram i kyrkan.. och sen så vaknade jag!

Hjälp! Vad betyder den här drömmen egentligen? Någon drömtydare därute som kan tyda den åt mig?! Kan inte sluta grubbla på den för den var så tydlig och det känndes som om den skulle ge mig ett budskap kan bara inte komma på vad!

Obs: Vill tilläga att jag garanterat inte är lesbisk, har inget emot de men tyvärr är det inget för mig, så den teorin kan ni släppa. Jag kan också tillägga att jag har släppt mitt ex totalt, det var många år sen så det var inte det heller. Nej det var något djupare tror jag, nåt som inte är uppenbart. Vad?


                

 Ett mera tradionellt bröllop.. hmm undrar om min roll som tärna här har nåt med drömmen att göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se