Vad hände med hela dagen?

Så jävla onödig att lägga sig en stund på sin lediga dag och somna i två timmar! Så ofta är jag inte ledig så att jag kan sova bort halva den tiden. Jag som skulle städa idag. Har inte blivit sådär supermycket av det tyvärr. Fan. Dagarna går så sjukt fort jag fattar inte. Gick de verkligen såhär fort förr?

Solen har kikat fram också och självklart även partysuget. Men det blir inget med det ikväll. Måste vila rösten annars vet jag att den aldrig kommer bli bra igen. Speciellt inte om jag går ut och säkert får för mig att sjunga (skrika) med i varje låt. Känner mig själv lite för bra. Nej det får bli en liten promenad till godis butiken och videobutiken (som jag fortfarande inte fattar att man kalla VIDEObutiken, när ska vi bya till DVDbutiken) istället. Blir nog en bra lördag det med.

Vad ska ni hitta på?


                       


Kommentarer
Postat av: Marre

va gullig du är =) jobbigt med rösten då.. då blir det ingen karaoke (stavas det så? :S) ikväll då.. joel är ute och partajar och jag o agnes är hemma själva.. segt.. men va fasen, nästa gång är det min tur.. hehe... ha en trevlig kväll.. kram

2009-05-09 @ 22:31:55
URL: http://mariiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se